הסיפור שלי
היי, קוראים לי גיל
שנים שלמות חיפשתי דרך להפסיק לברוח מהראש שלי. לחץ, דאגות, מחשבות שלא נותנות רגע.
ואז גיליתי משהו פשוט: השקט לא נמצא במקום אחר. הוא מתחיל ברגע שאתה עוצר, נושם, ופשוט נמצא.
היום אני מלווה אנשים למצוא את אותו שקט. לא איפשהו בעתיד, אלא בתוך החיים שלהם, כמו שהם.
המפגשים שלי קטנים, אינטימיים, בלי טקסים מסובכים. דרך שיחה אמיתית, הקשבה וכלים מעשיים, אנחנו לומדים לעצור לרגע, לצאת מהלופ של המחשבות, ולהסתכל אחרת על החיים.